Trening i efekt- suplementacja

Dodane: 18-07-2016 17:09
Trening i efekt- suplementacja Warto jest szukać oficjalnych dystrybutorów danej marki odżywek. Umożliwia to zagwarantować wysoką jakość produktu przy jego niskiej cenie. Dobrym przykładem jest odżywki myprotein.

Przed, w trakcie i po

Czas stosowania odżywek może być kluczowy dla dodania naszym treningom lepszej skuteczności. Bowiem od składnika odżywki zależy jej czas podania: przed treningiem, w trakcie lub po treningu. Pomagają one dostarczyć lub uzupełnić brakujące składniki w naszej diecie, a zużywane podczas trenowania.

I w ten sposób możemy zminimalizować katabolizm, zmęczenie, zakwasy, a zwiększyć i przyspieszyć przyrost masy mięśniowej. Bez dodatkowych wspomagaczy może być ciężko zmaksymalizować wzrost masy, ale wybór jest zawsze, bo dobra dieta powinna zaspokoić potrzeby na zużywane substancje.


Własny trener- warto, czy nie?

Trening personalny to świetna okazja, aby poznać nowe metody ćwiczenia, ułożyć program treningowy oraz, w wielu przypadkach, również dietę. Co prawda na początku cena za godzinę z trenerem może być nieco odstraszająca to mimo wszystko są to porady kogoś kto nad tematem rozwoju ludzkiego ciała w trakcie treningu poświęcił sporą część swojego życia.

Dobry trener ułoży nam plan dopasowany do naszych wymagań i potrzeb, z uwzględnieniem konstrukcji i możliwości naszego ciała. W trakcie takiego treningu możemy również skorzystać z okazji do podyskutowania o sprawach związanych z aktywnością fizyczną, przez co sami wychodzimy mądrzejsi. Z każdym kolejnym treningiem nasza własna wiedza również będzie się poszerzać.


Skład to nie wszystko

Można by pomyśleć, że jedyne parametry jakie mają znaczenie przy odżywkach dla sportowców to ilość białka i innych składników w procentowym składzie gotowej odżywki. Jednak innymi ważnymi parametrami, które aby mogły zostać zmierzone wymagają odpowiednich badań, są przyswajalność i lekkostrawność odżywki.

W sumie to dość logiczne, bo jeżeli odżywka ma 40 g białka na 50 g odżywki,a le je przyswajalność jest na poziomie 70% to równie dobrze możemy zastosować inną odżywkę z mniejszą zawartością białka, ale z większą przyswajalnością. TO samo tyczy się lekkostrawności, jeżeli na strawienie odżywki nasz organizm musi się mocno napracować, to również wchłanianie przebiegnie znaczeni dłużej,a co za tym idzie nie otrzymamy tyle składników odżywczych ile potrzebuje my na czas. Wiec nie tylko skład ma znaczenie i warto poczytać o danej odżywce.



© 2019 http://geodezja.konin.pl/