Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia

śmy w domu. O druku i reklamie.Folia do hot-stampingu - WikipediaFolia hot-stamping (folia do tłoczenia na gorąco, folia do termodruku, folia do hotprintu) ? materiał używany w poligrafii do uszlachetnianiu po druku, znakowań, zab

Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia etykiety nalepki
Nie duży wymiar reklamy, czyli to świetna metoda na delikatną promocję naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego stronę internetową, wizytówki oraz inne formy marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

Folia do hot-stampingu - Wikipedia

Folia hot-stamping (folia do tłoczenia na gorąco, folia do termodruku, folia do hotprintu) ? materiał używany w poligrafii do uszlachetnianiu po druku, znakowań, zabezpieczeń druków za pomocą techniki zwanej tłoczeniem folią na gorąco hot-stampingiem (termodrukiem, hotprintem). Folię hot-stampingową używa się w celu nadrukowania termicznego na podłożach drukowych (np. papierach, kartonach, tworzywach sztucznych, skórze, materiałach introligatorskich, drewnie) za pomocą matryc podgrzanych do temperatur ponad 100 °C. Folia ta aplikowana jest na opakowaniach, etykietach, kartkach okolicznościowych, okładkach książek i czasopism itp.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Folia_hot-stamping


Reklama za pomocą naklejek

Naklejki lub jak ktoś woli, nalepki to doskonały materiał marketingowy, który można przykleić na produktach, na witrynie sklepowej lub jak reklama jeżdżąca na samochodach firmowych. Grafik projektując taką naklejkę może puścić wodze fantazji i poszaleć z forma, kształtem i typografią.

Niestety nie każdy zakład poligraficzny ma w swojej ofercie druk naklejek, ale w większości miast znajdziemy przynajmniej jeden taki zakład, który specjalizuje się w tego typu druku. Najlepsze naklejki powinny być jeszcze odpowiednio uszlachetnione i utwardzone, aby były jak najbardziej odporne na warunki atmosferyczne i promienie UV.


Etykiety na produktach

Etykiety na produktach pełnią kilka ważnych ról. Oczywiście pierwszą, która przychodzi na myśl to oczywiście nazwa produktu, bo przecież klient musi wiedzieć czy kupuje słoik dżemu, czy buraczków. Druga kwestia to zachęcenia klienta do zakupu właśnie tego produktu spośród innych, pozornie takich samych.

Oraz trzecia to informacje prawne, o wartościach odżywczych czy składnie i nie bez powodu są one mniejsze, ponieważ nie one stanowią podstawę autoreklamy produktu. Etykiety maja swoje określone typy i rodzaje, różniące się przeznaczeniem oraz sposobem zamieszczenia na produkcie,



© 2019 http://geodezja.konin.pl/